همکار ارجمند
با سلام
همانگونه مستحضرید ؛ کارکنان و بیماران از ذینفعان اصلی بیمارستان می باشند که نتایج اندازه گیزی رضایت انها برای مدیران ارشد بیمارستان بسیار حائز اهمیت است . پرسشنامه حاضر برای کلیه پرسنل شاغل بوده و با هدف دسترسی به دیدگاه های سازنده شما ( پیشنهادات و انتقادات ) به روش نمونه گیری تصادفی ساده جمع آوری و مورد سنجش قرار می گیرد .خواهشمنداست نظرات ارزشمند خود را برای برنامه ریزی های آتی به مسئولین بیمارستان هدیه نمایید . ازاینکه اعتماد می کنید و با دقت سؤالات را مطالعه و با صداقت پاسخ می دهید سپاسگزاریم .

1-از نحوه برخورد و سنجش عملکردم توسط مسئول مستقیم خود راضی ام؟
2-در صورت بروز حادثه از من حمایت می شود؟
3-از مشارکت در برنامه های گروهی مرکز ( کمیته ها ، جلسات بخش ، نماز جماعت ) و اطلاع رسانی نامه ها راضی ام؟
4-از رعایت موازین شرعی و طرح انطباق در مرکز راضی ام؟
5-از اثربخش بودن آموزش های داخلی بیمارستان راضی ام؟
6-از کیفیت غذا راضی ام؟
7-از عمکرد خدمات راضی ام؟
8-از عمکرد تاسیسات راضی ام؟
9-از لوازم ایمنی و استحفاظی کار راضی ام؟
10-از فعالیت های فرهنگی ، رفاهی ، ورزشی ( وام ، تشویقی ، سفر ، مهدکودک ، مسابقات و... ) در مرکز راضی ام؟
11-از پرداخت های به موقع رضایت دارم؟
12-از نحوه برخورد و احترام بیماران به خود راضی ام؟
13-از نحوه برخورد و احترام مدیر پرستاری به خود راضی ام؟
14-از نحوه برخورد و احترام مدیر مرکز به خود راضی ام؟
15-از نحوه برخورد و حضور رئیس مرکز به خود راضی ام؟
16-از نگهبانی برای ورود و خروج خودروها ، راضی ام؟
17-از نگهبانی جهت کنترل همراهان بیمار راضی ام؟
18-از گلکاری و فضای سبز مرکز راضی ام؟
19-از محل خدمتم در این مرکز راضی ام و با احساس مسئولیت انجام وظیفه می کنم؟
20-کار دراین بیمارستان را به دیگران پیشنهاد می کنم؟
21-کدام یک از موارد ذکرشده موجب نارضایتی در محیط کار می باشند؟