صفحه اصلی
تماس با ما
sitemap
چهارشنبه ١٤ خرداد ١٣٩٩
بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان
بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
 
متن تصویر:
صفحه اصلی > روشهای اجرایی و دستورالعملها > مدیریت خدمات پرستاری 

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی رفسنجان
مرکز آموزشی و درمانی حضرت علی ابن ابیطالب(ع)
واحد بهبود کیفیت و اعتباربخشی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی رفسنجان
مرکز آموزشی و درمانی حضرت علی ابن ابیطالب(ع)
واحد بهبود کیفیت و اعتباربخشی
مدیریت خدمات پرستاری

ردیف عنوان روش اجرایی شماره صفحه
1 نظارت بر روند تعامل بخش های بالینی با سایر بخش ها 1-2


دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی رفسنجان
مرکز آموزشی و درمانی حضرت علی ابن ابیطالب(ع)
1
واحد بهبود کیفیت و اعتباربخشی
تعاریف واژه ها:
تعامل بین بخشی : ارتباط بین بخش های بیمارستان به منظور تسریع و تسهیل در روند ارائه خدمات به بیماران
هدف:
ارائه خدمات مراقبتی با کیفیت، یکپارچه و به موقع به بیمار و افزایش رضایتمندی بیماران و ارتقاء کار تیمی در بیمارستان
روش اجرائي:
.1در شرایط خاص و یا عدم پاسخگویی مسئول واحد مربوطه، سوپروایزر کشیک هماهنگی و اقدامات لازم باواحدهای مربوطه( داروخانه،
آزمایشگاه و رادیولوژی و ...) را انجام داده و مشکلات مربوطه به تعاملات بین بخش های درمانی و نیز بخش های درمانی با بخش های
پشتیبانی و پاراکلینیک را در گزارشات 42ساعته ثبت می کند..
.4مدیر خدمات پرستاری گزارشات سوپروایزری را بررسی و درصورت امکان اقدام اصلاحی را انجام داده و آن را به اطلاع سرپرستاران،
سوپروایزر و مسئولین واحدهای پشتیبانی و پاراکلینیک می رساند.
.3مدیر خدمات پرستاری در صورت عدم رفع مشکل در ارتباط با مشکلات تعامل بین بخشی، جلسه هم اندیشی با مسئولین سایر واحدها را
فراهم می نماید.
.2مدیر خدمات پرستاری در صورت عدم توافق در زمینه چالش های موجود، مشکلات فوق را در جلسات تیم مدیریت و رهبری مطرح می
نماید.
.5در نهایت جهت رفع موارد و چالش های ایجاد شده، تصمیمات لازم با محوریت ریاست بیمارستان اخذ می گردد.
عنوان روش اجرایي: نظارت بر روند تعامل بخش های بالینی با سایر بخش ها
دامنه روش اجرایي: دفتر پرستاری
کد روش اجرایي:AH.DP.NM.01
تاریخ تدوین: 50/50/32 تاریخ بازنگری: شماره بازنگری:55


دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی رفسنجان
مرکز آموزشی و درمانی حضرت علی ابن ابیطالب(ع)
2
واحد بهبود کیفیت و اعتباربخشی
امکانات/ تجهیزات و کارکنان مورد نیاز:
.1فرم گزارش 42ساعته سوپروایزری
منابع / مستندات مرتبط
.1تجارب بیمارستان
عنوان روش اجرایي: نظارت بر روند تعامل بخش های بالینی با سایر بخش ها
دامنه روش اجرایي: دفتر پرستاری
کد روش اجرایي:AH.DP.NM.01
تاریخ تدوین: 50/50/32 تاریخ بازنگری: شماره بازنگری:55


دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی رفسنجان
مرکز آموزشی و درمانی حضرت علی ابن ابیطالب(ع)
1
واحد بهبود کیفیت و اعتباربخشی
ردیف عناوین تهیه کنندگان تأیید کننده تصویب کننده
1 نظارت بر روند تعامل بخش های بالینی با سایر بخش ها خانم اسماعیلی نسب معاون خدمات پرستاری واحد اعتباربخشی و
بهبود کیفیت
آقای دکتر علی موسوی
رئیس بیمارستان

home | site map | about city | about university | rss